تفاوت کولر گازي اسپليت، قابل حمل و پنجره‌اي :

سه شنبه 8 خرداد 1397
12:39
مهاجر

تفاوت کولر گازي اسپليت (ديواري)، قابل حمل (پرتابل) و پنجره‌اي

سيستم کاري تمامي کولرهاي گازي به يک صورت بوده و همگي از يک روش براي خنک کردن محيط استفاده مي‌کنند و تمامي کولرهاي گازي به طور عمده براي خنک کردن هواي يک اتاق استفاده مي‌شوند و به راحتي به کمک ريموت کنترل کولر گازي در هر سه نوع اسپليت، قابل حمل و پنجره‌اي قابل استفاده هستند.

با اين حال براي انتخاب بهترين گزينه بايد تفاوت آن‌ها را باهم بدانيد.


اندازه

کولر گازي اسپليت به دو قسمت تقسيم مي‌شود، يک قسمت براي داخل اتاق و ديگري خارج از آن که موتور يا کمپرسور آن است تا بتوانيد در محيطي دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به‌کارگيري شود البته اين نوع از کولر فضاي بيش‌تري را نسبت به کولر گازي‌هاي پنجره‌اي و قابل حمل در بيرون از محيط به خود اختصاص مي‌دهد با اين حال اگر به فضاي درون اتاق اهميت بيش‌تري مي‌دهيد کولر قابل حمل بدترين انتخاب هست زيرا فضاي زيادي از زمين کنار پنجره را اشغال مي‌کند.


طراحي

از نظر طراحي بدنه داخلي کولر گازي اسپليت با در نظر گرفتن اينکه فضاي کمي را اشغال مي‌کند و معمولا بر روي ديوار نصب مي‌شود بهتر از همه به نظر مي رسد ولي با توجه به اينکه يک قسمت از آن در بيرون نصب مي‌شود خيلي زيبا به نظر نخواهد رسيد بنابراين اگر به محيط بيرون اهميت مي‌دهيد بهتر است کولر گازي پرتابل را انتخاب کنيد.


نصب

اگر يک کولر گازي اسپليت خريداري کرده‌ايد بايد با يک متخصص براي نصب آن تماس بگيريد و چون هم قسمت داخلي و هم خارجي آن بر روي ديوار نصب مي‌شوند و اين کار به دليل تخصصي بودن فقط از عهده نصاب متخصص آن بر خواهد آمد و نوع و محل نصب نيز تأثير بسزايي در ميزان کارکرد و سرمادهي کولر گازي ايفا خواهد کرد همچنين هزينه بيش‌تري را نسبت به نصب کولر قابل حمل و پنجره‌اي بايد بپردازيد. شما مي‌توانيد کولر گازي قابل حمل و پنجره‌اي را خودتان نصب کنيد.


سر و صدا

کولر گازي ديواري يا اسپليت به دليل اينکه کمپرسور آن خارج از اتاق است کم‌صدا ترين گزينه براي انتخاب است و کولر گازي هاي قابل حمل و پنجره اي به دليل اين که کمپرسورشان جدا از هم نيست و در محل استفاده قرار خواهد گرفت سر و صداي بيش‌تري دارند. البته ناگفته نماند که ميزان سروصداي کولر گازي‌هاي قابل حمل بسته به مدل آن‌ها متفاوت مي‌باشد.


ظرفيت

اين واقعيت وجود دارد که در سيستم اسپليت به دليل اينکه دستگاه سردکن آن جدا از کمپرسور است اين امکان را به توليدکنندگان داده که کولر گازي‌هايي با قدرت بالاتر بسازند. که بتواند محيط بيش‌تري را تهويه کند و که در مقايسه با کولر گازي پنجره‌اي و قابل حمل اين ظرفيت بسيار بالا بوده و چشم‌گير است.

در آخر کولر پنجره‌اي نسل قديمي‌تري از کولر گازي است

که شرکت‌هاي توليد کننده در حال حاضر رغبت بسيار بسيار کمي

به توليد آن دارند و کولر گازي پرتابل هم مطمئناً مورد نياز مکان‌هايي است

که به هيچ عنوان امکان نصب کولر گازي وجود ندارد مکان‌هايي مانند

فروشگاه‌هايي که از تهويه مناسبي برخوردار نبوده و در زير همکف و … واقع شده‌اند

اما استاندارد ترين وسيله تهويه مطبوع در اين ميان کولر گازي ديواري

يا اسپليت است که تمام تمرکز شرکت‌هاي توليد کننده براي توليد و افزايش

امکانات در اين کولر گازي به کار برده شده است پس اگر شما محدوديت خاصي نداريد

توصيه ما به شما کولر گازي ديواري است.
البته با در نظر گرفتن تفاوت‌هاي هر سه نوع کولر گازي يکي را که

بهتر به کارتان مي‌آيد انتخاب کنيد.

براي مشاهده ليست کولرهاي گازي اينجا کليک کنيد.

در پايان در صورت بروز هر سوال و يا ابهامي مي‌توانيد با شماره

تلفن‌هاي 88323241-021 | 88320448-021 | 88323528-021 تماس حاصل فرماييد

تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

تفاوت کولر گازي اسپليت، قابل حمل و پنجره‌اي :


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کولر گازی گرین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]